Klachten
Als je een klacht hebt over onze producten of diensten, zorgen we ervoor dat deze snel en zorgvuldig wordt behandeld volgens ons klachtenbeleid, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
Klachtenprocedure StarLashes
Bij StarLashes streven we naar tevreden klanten en hoogwaardige kwaliteit, zowel in onze behandelingen als in de producten die we aanbieden. Mocht je ondanks onze zorg toch niet volledig tevreden zijn, dan willen we dit graag samen oplossen. Hieronder lees je hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons kunt verwachten.
1. Hoe dien je een klacht in?
Heb je een klacht over een behandeling in onze salon of een product dat je bij ons hebt gekocht? Laat ons dit dan binnen 48 uur na de behandeling of aankoop weten. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail, telefoon of onze social media kanalen. Voor een snelle en goede afhandeling vragen we je om het volgende te vermelden:
- Een duidelijke omschrijving van de klacht
- Bij klachten over producten: het aankoopbewijs en eventueel foto’s
- Bij klachten over behandelingen: foto’s van de situatie
2. Behandeling van de klacht
Zodra wij je klacht ontvangen, nemen we deze binnen 2 werkdagen in behandeling. We zullen je situatie zorgvuldig beoordelen en contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Afhankelijk van de aard van de klacht kunnen we je uitnodigen voor een afspraak in de salon voor een inspectie.
3. Mogelijke oplossingen
Wanneer je klacht gegrond blijkt, bieden wij een passende oplossing, zoals:
- Voor behandelingen: Een gratis touch-up of correctie.
- Voor producten: Vervanging van het product, een alternatief product of een tegoedbon.
4. Voorwaarden voor klachtenafhandeling
- Behandelingen: De klacht moet binnen 48 uur na de behandeling gemeld worden en de nazorginstructies moeten correct zijn opgevolgd.
- Producten: De klacht moet binnen 7 dagen na aankoop worden gemeld, mits het product ongebruikt is of de klacht betrekking heeft op een defect of productiefout.
- Wij bieden geen kosteloze oplossingen als blijkt dat de klacht veroorzaakt is door verkeerd gebruik, onjuist onderhoud of externe factoren.
5. Geen restitutie
Bij een gegronde klacht bieden wij herstel of vervanging aan. Terugbetaling is niet mogelijk, tenzij anders overeengekomen.
6. Verbetering van onze service
Jouw feedback helpt ons om onze diensten en producten verder te verbeteren. We waarderen het dat je ons laat weten hoe we onze kwaliteit kunnen optimaliseren.
7. Contactgegevens
Heb je een klacht of opmerking? Neem gerust contact met ons op.
Word een Expert in wimper extensions met Starlashes Academy
Meld je aan voor een cursus bij Starlashes Academy en leer van onze experts in wimperextensions. Schrijf je nu in en ontdek waarom wij de besten zijn!